TPM Manager – mobilna aplikacja – PREMIERA

Aplikacja TPM Manager 1.0 – nowość naszej firmy!

Nasza nowa aplikacja mobilna ułatwiająca codzienne zarządzanie pracownikami w firmie powstała z myślą o osobach nadzorujących pracę pracowników czy kierownikach produkcji.

Pozwala im na rejestrację, obsługę i szczegółowy nadzór nad wszystkimi czynnościami wykonywanymi przez pracowników.

Główne zalety TPM Manager to:

  • intuicyjność i łatwość w obsłudze,
  • sprawne zarządzanie zespołem,
  • aktualna i rzeczywista kontrola pracy pracowników,
  • pełna synchronizacja z programami do wizualizacji,
  • eliminacja błędów wynikających z pomyłek przy samodzielnej rejestracji zdarzeń przez pracowników,
  • łączność z bazą danych za pomocą sieci WiFi.

Aplikacja TPM Manager jest w pełni zintegrowana z pozostałymi produktami składającymi się na nasz system Planowania Produkcji i Obsługi Zleceń.

Więcej informacji na temat systemu Planowania Produkcji i Obsługi Zleceń

Więcej informacji na temat Wizualizacji Kontroli Zleceń i Produkcji