Aplikacja mobilna TPM Manager

TPM Manager to praktyczne narzędzie wspomagające zarządzanie pracą Twoich pracownika stworzone z myślą o kadrze kierowniczej.

Oddajemy do dyspozycji dla osób zarządzających pracownikami i kierowników nasze nowe narzędzie do mobilnej rejestracji czynności i kontroli zleceń.

TPM Manager oferuje:

  • sprawne zarządzanie zespołem,
  • wymianę danych oraz pełną integrację z naszym programem Order,
  • prostą i szybką rejestrację zleceń/czynności wykonywanych przez pracownika,
  • aktualną i rzeczywistą kontrolę pracy pracowników,
  • pełną synchronizację z naszymi programami do wizualizacji,
  • łączność z bazą danych za pomocą sieci WiFi.

Aplikacja TPM Manager w pełni współpracuje z pozostałymi naszymi produktami systemu Planowania Produkcji i Obsługi Zleceń.

Więcej na temat Systemy Planowania Produkcji i Obsługi Zleceń:
Planowanie Produkcji i Obsługa Zleceń
Wizualizacja Kontroli Zleceń i Produkcji