Rejestracja zdarzeń RCP
Moduł "Rejestracja zdarzeń RCP" służy do rejestracji przez pracownika zdarzeń związanych z jego czasem pracy. Moduł aktywuje się poprzez wybranie typu zdarzenia i zbliżeniu karty przez pracownika do wyznaczonego miejsca na rejestratorze.
W urządzeniu dostępne są następujące typy zdarzeń:
1) przycisk Wejście - służy do zarejestrowania rozpoczęcia pracy.
2) przycisk Wyjście - służy do zarejestrowania zakończenia pracy.
3) przycisk Wejście Służbowe - jeżeli pracownik zgodnie z planem pracy rozpoczął pracę poza siedzibą przedsiębiorstwa, to kończąc pracę poza siedzibą rejestruje na urządzeniu zdarzenie Wejście Służbowe, które równocześnie powoduje rozpoczęcie pracy w siedzibie przedsiębiorstwa.
4) przycisk Wyjście Służbowe - służy do zarejestrowania rozpoczęcia pracy poza siedzibą przedsiębiorstwa w sytuacji, kiedy pracownik wcześniej zarejestrował na urządzeniu Wejście. Zakończenie pracy poza siedzibą przedsiębiorstwa odbywa się poprzez rejestrację na urządzeniu zdarzenia Wejście lub automatycznie poprzez odpowiednią konfigurację parametrów czasu pracy w programie Worker.