Aplikacja mobilna TPM Manager
TPM Manager to praktyczne narzędzie wspomagające zarządzanie pracą Twoich pracownika stworzone z myślą o kadrze kierowniczej.
Oddajemy do dyspozycji dla osób zarządzających pracownikami i kierowników nasze nowe narzędzie do mobilnej rejestracji czynności i kontroli zleceń.
TPM Manager oferuje:
- sprawne zarządzanie zespołem,
- wymianę danych oraz pełną integrację z naszym programem Order,
- prostą i szybką rejestrację zleceń/czynności wykonywanych przez pracownika,
- aktualną i rzeczywistą kontrolę pracy pracowników,
- pełną synchronizację z naszymi programami do wizualizacji,
- łączność z bazą danych za pomocą sieci WiFi.
Aplikacja TPM Manager w pełni współpracuje z pozostałymi naszymi produktami systemu Planowania Produkcji i Obsługi Zleceń.
Więcej na temat Systemy Planowania Produkcji i Obsługi Zleceń:
Planowanie Produkcji i Obsługa Zleceń
Wizualizacja Kontroli Zleceń i Produkcji
Planowanie Produkcji i Obsługa Zleceń
Wizualizacja Kontroli Zleceń i Produkcji