Wsparcie techniczne

Oferujemy naszym Klientom profesjonalne zdalne wsparcie techniczne w zakresie właściwego użytkowania, prawidłowej konfiguracji oraz aktualizacji zakupionych programów i urządzeń. W tym celu zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z nami.

Usługi projektowe i wdrożenia

Jako producenci oferowanych systemów zapewniamy indywidualne konsultacje z Klientem oraz możliwość modyfikacji programów oraz urządzeń pod jego potrzeby.
Współpraca taka gwarantuje wysoką jakość przeprowadzanych wdrożeń zgodną z oczekiwaniami Klienta.

Szkolenia

W ramach projektowania oraz wdrażania naszych systemów przeprowadzamy szkolenia zapewniające sprawne korzystanie z zainstalowanych programów oraz zamontowanych urządzeń.

Zgłoszenie serwisowe

Formularz zgłoszeniowy

    Nazwa produktu/usługi

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

    Więcej na temat przetwarzania danych osobowych.

    Zapoznałem się z ogólnymi warunkami sprzedaży.

    Więcej na temat ogólnych warunków sprzedaży.

    Zgłoszenia serwisowe dotyczące naszego oprogramowaniem lub urządzeń przyjmuje nasz Dział Serwisu.

    Klientom z podpisaną umowę serwisową, pomoc udzielana jest PRIORYTETOWO. Pozostałe zgłoszenia będą traktowane zgodnie z Ogólnymi Warunkami Sprzedaży TPM Control

    Zgłoszenia serwisowe przyjmujemy po wypełnieniu zamieszczonego obok formularza zgłoszeniowego.