Wsparcie techniczne
Oferujemy naszym Klientom profesjonalne zdalne wsparcie techniczne w zakresie właściwego użytkowania, prawidłowej konfiguracji oraz aktualizacji zakupionych programów i urządzeń. W tym celu zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z nami.
Usługi projektowe i wdrożenia
Jako producenci oferowanych systemów zapewniamy indywidualne konsultacje z Klientem oraz możliwość modyfikacji programów oraz urządzeń pod jego potrzeby.
Współpraca taka gwarantuje wysoką jakość przeprowadzanych wdrożeń zgodną z oczekiwaniami Klienta.
Szkolenia
W ramach projektowania oraz wdrażania naszych systemów przeprowadzamy szkolenia zapewniające sprawne korzystanie z zainstalowanych programów oraz zamontowanych urządzeń.
Zgłoszenie serwisowe
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia serwisowe dotyczące naszego oprogramowaniem lub urządzeń przyjmuje nasz Dział Serwisu.
Klientom z podpisaną umową serwisową, pomoc udzielana jest PRIORYTETOWO. Pozostałe zgłoszenia będą traktowane zgodnie z Ogólnymi Warunkami Sprzedaży TPM Control
Zgłoszenia serwisowe przyjmujemy po wypełnieniu zamieszczonego obok formularza zgłoszeniowego.