Lista obecności pracowników
Lista obecności pracowników w przeciwieństwie do ewidencji czasu pracy nie jest obowiązkowa.
Mimo wszystko warto ją prowadzić. Zwłaszcza, że dzięki rejestracjom wejścia i wyjścia na czytniku czasu pracy lista obecności tworzy się automatycznie.
Zobacz, jakie dane pokazuje lista obecności:
Aktualną listę obecnych pracowników

Plan pracy na dany dzień

Godzinę wejścia pracownika do pracy

Spóźnienia pracownicze

Aktualny status obecności pracownika

Dzięki liście obecności masz pełny wgląd w bieżący czas pracy pracowników oraz wszelkie zdarzenia z nim związane.
Obecność
Lista obecności
Lista obecności jest elementem systemu Rejestracji Czasu Pracy. W nim gromadzisz dane w wersji elektronicznej. Pracownik odbija kartę na wejściu i wyjściu z pracy i gotowe.
Możesz zapomnieć o codziennym zbieraniu podpisów na papierowej liście obecności.
Co wyróżnia nasze rozwiązanie:
- licencje systemowe są wieczyste, płacisz za nie tylko raz,
- dane przechowywane są lokalnie na serwerach Twojej firmy, dzięki temu masz gwarancję ciągłego dostępu do zgromadzonych w systemie danych,
- nie wymagamy zakupu bieżących aktualizacji, potrzebujesz = kupujesz, nie kupujesz = Twój system nadal działa,
- nasze systemy są modułowe, możesz je dowolnie łączyć, na przykład System rejestracji czasu pracy z Systemem kontroli dostępu lub/i Systemem kontroli produkcji,
- stale rozwijamy nasze urządzenia i programy, by dostosować ich funkcjonalność do Twoich potrzeb,
- umożliwiamy bezpłatne testowanie oprogramowania.